Hup met die stok…

Bij deze beantwoord ik de tweede stok van Pixie, die ik meteen als zinloos tijdverdrijf doorgeef aan Sven van Verantwoord Tijdverlies.

3 bands/artiesten die ik dit jaar heb leren kennen

  1. Duke Special met Our love goes deeper than this
  2. Eddie Vedder met Hard Sun
  3. Regina Spector met Better

3 zaken uit het voorbije jaar die me zullen bijblijven

  1. Weekje vakantie in Casa Calida
  2. Dagje Efteling
  3. Workshop strobalenbouw

3 blunders van dit jaar

  1. Afspreken voor bezoek aan passiefhuis op zondag en zaterdag aankloppen
  2. Zoonlief kleine Arq beloven op restaurant te gaan in Center Parks en half uur later naar huis vertrekken
  3. Volgens afspraak geen kadootje geven aan mijn zus

3 dingen die me stiekem ongelofelijk trots maakten

  1. Kleine Arq die we zelf leren zwemmen
  2. Pixie die zoontje de huig-R aanleert
  3. Dochter kleine Pixie die alles leert voor we het zelf doorhebben
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

