Welkom!

Regelmatig erger ik mij aan berichten die ik in de krant of op het web lees. Af en toe verwonder ik me ook wel eens, het hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik ben eigenlijk nogal positief ingesteld. Telkens denk ik weer dat ik op die zaken zou moeten reageren. Uiteindelijk doe ik het niet. Waarom niet? Meestal ontbreekt me de tijd om me daar mee bezig te houden. Vaak is het een korte opwelling van ergernis of verwondering die even later weer verdwijnt. Vaak merk ik dat ik er later weer aan zit te denken.

Dus misschien is het toch een goed idee om dat van me af te schrijven. Vandaag heb ik besloten om mijn aspiraties een kans te geven op WordPress.com. Nu nog afwachten of ik tijd en moed vind om dit vol te houden.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

